愛上葡萄❤愛上Caudalie❤香港旗艦店開幕

黎自法國護膚品Caudalie今日正式響香港開幕,係亞洲第一間旗艦店! 新店樓高兩層,坐落響中環歌賦街!
Caudalie是Bertrand Thomas夫婦既家族生意,主要以葡萄同葡萄藤製造護膚品. 而我就有機會優先出席Caudalie既Opening,嘿嘿,並同Bertrand Thomas合照,Yeah~



葡萄之所以會與保養品扯上關係,Caudalie這個深受許多知名女星喜愛的品牌,研發出一系列以葡萄籽多酚為主要成分的保養品,著實打響了葡萄在化妝品界的知名度.
Caudalie的創辦人響1993年時,一群來自波爾多大學天然物質實驗機構的專業研究員來訪,這群研究員已經研發出葡萄籽中所含的多酚成分,在抗氧化的功能上遠比維他命e; c高出數十倍,是最佳的抗氧化劑,於是便與拉斐特葡萄酒莊園共同開發,創造 Caudalie成為第一個含有葡萄籽多酚的系列保養品.
Caudalie葡萄籽多酚系列保養品,全系列保養品皆含Caudalie研發中心研發的葡萄籽多酚,具有優越的抗氧化功效,其產品測試結果也通過皮膚科醫師與外科醫師的專業認證.
用葡萄做左好多產品,內服外用都有... 護膚;化妝;保養...
我地咁貪靚,由美白;保濕;緊緻;抗皺... 乜都有! 點可以錯過!!!
講得係旗艦店,當然唔係一般賣化妝品/護膚品既地方咁簡單啦!
Caudalie旗艦店仲有美甲服務!! 不突止,仲有express facial (30分鐘),等我地可以差差電relax一下! 仲要開響中環,得閒入去行一圈,飲番杯花茶亦得~



哈哈~ 店內環境好舒服,我地都自娛一番~


提提大家,而家只係得美甲同Exprss Facial (當然買佢地既產品sure無問題啦), 下個月(12月)會有埋SPA做~ 真正享受葡萄的世界~



Caudalie 旗艦店 位於 中環歌賦街3號



▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
chanchechee@gmail.com

留言