原來我是mina nice claup girl!!

好開心上星期去左mina x nice claup x black n white dessert搞既一個活動 - Dessert Journey Workshop! 
聽到見到Dessert呢個字, 就梗係又玩又食啦~ 
原來吱朱古力都係一個學問!! 師父兩三下手藝就吱出完美朱古力片!! 
用黎輕輕裝飾一下個蛋糕, 美味感即時提升呀!!! 

睇完大師級製作, 就輪到我地自己吱啦~ 
無乜idea...所以係咁吱心心, 哈~ 但又諗聖誕就到, 吱雪人都好喎, kaka, 吱吱下, 好似吱左兩隻小企鵝, 哇哈哈~ 
我既design就係插晒d心心同我名落件蛋糕度, 非常簡約 XDDD 

個workshop除左食之外, 當然介紹下nice claup既秋冬裝啦! 另外亦有一個小遊戲, 就係「我最喜愛的mina×NICE CLAUP girl look」! 個個都要出黎, 有少少行catwalk咁, 不過無walk, 而賽果係即場由一人一票方式選出架!!! 
我諗都無諗過, 我係mina nice claup girl ^^y 
感謝投我一票既各位呀~ 
但最感謝既都係mina + Nice Claup + Black n White台前幕後, 辛苦晒大家! 
呢頂小黑帽就係mina nice claup girl禮物呢~ 




產品贊助及提供:  
- Mina Hong Kong 
- Nice Claup 
- Black n White 




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀  
chanchechee@gmail.com

留言