毛毛

你鐘唔鐘意毛毛? 不過我唔係講緊卡通片 怪獸公司 果個毛毛喎...
其實我唔算毛孩, 但硬係見到d 毛毛就唔順眼!!! 所以今次我要介紹 Neo Derm 旗下集團既 cleen 光學淨滑脫毛中心!!
cleen「光學淨滑脫毛中心」以革新脫毛概念 – Purity, 讓每位女生可做回簡約; 純粹的自己, 散發原本美! 以700-950nm「光學淨滑技術」, 有效清除毛髮, 相比一般光學療程, 皮膚更顯光潔淨滑, 踏出原美第1步!

本身我唔屬於多毛, 但有囉, 你睇下我手臂 /~\
有頭髮邊個想做癩痢 @@" 尤其我咁鐘意陽光與海灘, 周身都毛, 好難睇架嘛!!
治療師會先同你分析及肌膚測驗, 以免你有過敏或者其他問題. 然後就會用剃刀剃走D毛髮! 
跟住就會落gel打毛毛!! 過程當然要帶特製眼鏡啦, 無論激光; 彩光定咩光都好, 直接望到呢d光都對眼睛唔好!! 開始打啦, 真係打緊?? 我一d都feel唔到喎, 我直頭覺得有少少眼訓想訓覺添呀, 舒服到呢~ (部機唔見得光呀, 所以我打左格仔 :p)
左邊呢張相係打前; 右邊係打後!! 
膚色白左呀!!!!!! 超開心呀, 估唔到打毛都有美白效果呀 :D


市面上有好多形形式式既脫毛療程, 而我今次試呢個cleen光學脫毛, 同一般既有少少分別, 因為真係超超~超舒服呀!! 佢5mm既光學機頭, 會連續碌, 唔會係定點一個位打光落去 (定係我打手臂先唔係定點呢:P 最好問番顧問啦~). 感覺就好似做緊RF機咁, 暖暖地, 一路碌一路想訓覺, 舒服到爆呀!!

而家登記, 仲會免費送你三次療程添呀: http://www.cleen.com.hk/edm/201405/LFBKB0514R/Form.aspx?ref=LBLOA0514T



療程贊助及提供:
- cleen




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 

留言