執到寶 LoveDeal by noos



真係不得不贊 neo derm 旗下既 noos!! 網站有好多資訊內容; 美容分享; 品牌產品... 唔講太多啦, 大家自己發掘啦~
noos 每星期都會推出會員有禮 LoveDeal, 價錢簡直吸晴!!!


價格真係非常相宜!! 我上禮拜就訂左 Bicelle 淨化補濕套裝 - $444 咋!!!!
Bicelle HYDRA B5 Gel 全效維他命 B5 補濕精華 (30ml)Bicelle Purifying Toner 淨化爽膚水 (480ml)
Toner 唔怕多, 每早晚都必定要用!! 一年四季都需要保濕, 所以支 B5 保濕又係岩用到飛起 ( ̄▽ ̄)
究竟係咪真係平好多呢? 我響 noos 網站搵到類似既商品!! 
Hydra B5 Toner 全效維他命 B5 補濕爽膚水 (240ml) 賣緊$420; Hydra B5 Gel 全效維他命 B5 補濕精華 (35ml) 賣緊$480! 
點計都抵啦^^ 當買支精華送 Toner~
不得不提佢地既送貨服務!! 真係 very good 呀!! 
若果你係超趕急住用, 咁就加錢即日送貨! 如果唔係等兩日就有免費送貨! 而且仲可以揀朝早定晏就送黎添呀~
產品有效期為 2015年4月及5月! 
仲有成年先到期, 所以可以安心慢慢用~

想執好野荀野, 自己去 www.noos.com.hk 慢慢睇 ^^


分享到此為止, 拜拜~




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
chanchechee@gmail.com

留言