【買在韓國】大愛♡SBENU運動鞋

黎韓國買咩好? 護膚品化妝品一定唔少得啦!! 
買番幾對鞋都正常哩~ 
我就買左對韓國人氣品牌 SBENE 運動鞋! 
韓星 AOA 都係著佢架!
呢對波鞋真係無得頂呀! 
點解無得頂? 因為佢係 內·增·高 鞋來喔~ 
超好著; 超易襯! 
先來個開箱比大家欣賞我對 Sbenu! 
黑色盒子好似好神秘咁喔~
我呢對 Sbenu 係 B-line ATOH 款, 
型號為 B(AT)-005 WH, 想買同款就記低呢個code啦! 
諗都無諗過 Sbenu 係 Made in Korea 架!!! 
而家好多鞋唔係 Made in China 就 Indonesia, 
估唔到 Sbenu 係韓國製架!! 
燈鄧!! B-line 系其實有好多顏色選擇, 
其實咁講, Sbenu 係有好多系列加好色顏色任君選購! 
不過我呢個平凡人就揀左黑白激易配襯色系 :p 
本身鐘意白色鞋, 而黑白係絕配, 
用黎襯咩衣著都唔會有大錯~
望上去 Sbenu 同普通波鞋款無乜分別, 
我揀呢對係高筒款, 貪佢黑白色易襯衫且唔誇張!
鞋後印有大大隻品牌 SBENU ! 
厚身鞋底就算磨蝕都幾經得起考驗 
(有排都未磨到入肉啦~)
我生得唔高, 只有160cm, 
著平底鞋就會顯得更矮, 成個大冬瓜咁 >,< 
Sbenu 係內增高鞋, 
而且睇佢外型完全唔覺得內藏增高, 讚!
Sbenu 除盒/鞋附有黑色鞋帶, 
可以自行幫鞋帶換色! 
不過我就鐘意白色多, 黑鞋帶就放埋一邊lu~
Photo Hunt!! 
鞋盒外既尺碼標籤同對鞋入便貼住既標籤有出入架 xDDD
EUR碼係37.5 定38架?! 哈哈哈~
買左就即刻著喔~ 
去旅行肯定由朝行到晚尤其去韓國, 
Sbenu 呢對波鞋好好著, 又夠厚底, 
行全日都無腳攰!
好難得搵到對岩款又好著, 
下次去韓國要買多對先得! 
而且呢, 韓國好興情侶裝, 
可以買兩對叫埋情人一齊著, Sweet~ Sweet♡

SBENU (明洞店)
地址: 明洞2街26-3 (地下鐵4號線 明洞站8號出口)


分享到此為止, 拜拜~


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言